20-09-2018 13:45
Witam.
Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje limit ilości przelewów wychodzących dokonywanych przy posiadaniu konta Direct dla Firmy?
Przelewy dokonywane przy Kliencie Aktywnym (spełniony jeden z trzech warunków bycia klientem aktywnym).
Dajmy na to że posiadając konto Direct dla Firmy, będąc klientem aktywnym - dziennie dokonuję 300 przelewów wychodzących zewnętrznych - poprzez przelewy zbiorcze, czyli 300 zleceń w jednym pliku zbiorczym (do innych banków) w PLN. Z informacji uzyskanych w cenniku wychodzi na to że każdy taki przelew (nie ma podanej maksymalnej możliwej ilości przelewów które można dokonać) - płacę 0 "zero" złotych.
Czy przy miesięcznym korzystaniu z konta i dokonywaniu ponad 6300 przelewów (miesięcznie) - nadal płacę za każdy z przelewów 0 "zero" złotych ?
Oczywiście wszystkie te przelewy są dokonywane poprzez przelewy zbiorcze (jeden przelew zbiorczy max 3000 przelewów - na tyle przelewów pozwala jeden plik zbiorczy). Czyli mówiąc jaśniej dziennie generuję jeden plik zbiorczy, który posiada średnio ok 300 przelewów. Miesięcznie generuję więc 21-24 takie pliki zbiorcze - co daje sumę ponad 6300 przelewów (zawartych w ponad 21 przelewach zbiorczych).
Czy takowe konto nie zostanie "zablokowane, nie zostanie naliczona prowizja ani opłaty za przelewy ? "
Nie chciałbym, aby po kilku dniach od założenia konta firmowego - te zostało zablokowane, umowa wypowiedziana przez bank, bądź zostały naliczone dodatkowe opłaty za przelewy czy korzystanie z konta.
20-09-2018 18:48
lukkas W ofercie konta Direct dla Firm wszystkie przelewy zwykłe w złotówkach realizujemy bezpłatnie. Warunkiem jest spełnienie min. jednej z trzech opcji aktywności w miesiącu:
- przelewu do ZUS lub
- przelewu do US lub
- wpływu na konto na łączną kwotę 2000 zł (z kont zewnętrznych).
Warunek aktywności sprawdzamy za poprzedni miesiąc. Jeśli warunek jest spełniony, to w kolejnym miesiącu nie zapłacisz za konto oraz przelewy krajowe bez względu na ich ilość.
Przelewy w ramach paczek (w jednej paczce możesz zrealizować max. 300 przelewów) są dostępne dla przedsiębiorców, którzy korzystają z Mojego ING bez modułu użytkownika.
20-09-2018 18:54
@IlonaUPrzelewy w ramach paczek (w jednej paczce możesz zrealizować max. 300 przelewów) są dostępne dla przedsiębiorców, którzy korzystają z Mojego ING bez modułu użytkownika.
co to znaczy "korzystają z Mojego ING bez modułu użytkownika" bo nie bardzo zrozumiałem - mając Konto Direct dla Firmy mam dostęp do takich przelewów (w ramach paczek) - czy nie ? jeżeli mam to co znaczy że muszę korzystać bez modułu użytkownika ?
20-09-2018 19:05
Moduł użytkownika to funkcjonalność Mojego ING, która pozwala za zatwierdzanie przelewów przez więcej niż jedną osobę w imieniu klienta. W tym celu trzeba nadać odpowiednie uprawnienia.
Tę usługę oferujemy dla spółek oraz wspólnot mieszkaniowych, które posiadają wieloosobową reprezentację. Nie jest ona dostępna dla użytkowników jednoosobowych działalności gospodarczych.
24-09-2018 18:17
W internecie (na stronie banku ING- https://www.ingbank.pl/_fileserver/item/1000188 ) znalazłem instrukcję do zlecania przelewów z paczek.
Co ciekawe w instrukcji jest podane że jedna paczka może mieć 3000 przelewów - tutaj na forum dowiaduję się że 300 (znaczna różnica) - to jak to w końcu jest ?
Drugie pytanko:
Mając program do księgowania (zapisywanie przelewów) - mogę wyeksportować plik z paczką przelewów - skąd mam wiedzieć czy bank przyjmie poprawnie ten plik ?
Chodzi mi o typ rozszerzenia "paczek przelewów" - nigdzie nie ma takiej informacji podanej - infolinia prosi bym kontaktował się z informatykami - Ci podają mi kodowanie takiego pliku ale nie podają samego rozszerzenia - teraz pytanie jak sprawdzić czy program wygeneruje mi dobry plik paczki do przelewu przez bank ?
25-09-2018 12:03
@lukkas Mam nadzieję, ze to rozwieje Twoje wątpliwości
Maksymalna liczba transakcji w paczce to 10000
Maksymalny rozmiar pliku importu to 4194304 bitów
paczka przelewów importowana do bankowości internetowej Moje ING musi spełniać określony wymogi:
System Moje ING dla każdego elementu tj. nazwa nadawcy, nazwa odbiorcy i tytuł pozwala na zapisanie 4 linii po 35 znaków każda. Jeżeli w paczce zapisana jest większa ilość linii albo przekroczona ilość znaków w linii, to przelew nie zostaje zaczytany do paczki.
FORMAT IMPORTU MULTICASH PLI (ELIXIR 0)
Plik nie zawiera żadnego nagłówka. Każde polecenie (rekord) zaczyna się od znacznika typu transakcji (110=polecenie przelewu, w tym US, 120=przelew ZUS, 210=polecenie zapłaty, mogą również wystąpić inne znaczniki wraz z pojawieniem się innych typów transakcji). Po każdym rekordzie następuje znak końca linii <CR><LF> (kod heksagonalny ASCII : 0D i 0A; kod dzies. ASCII 10 i 13). Pola tekstowe zawarte są w cudzysłowach. Inne pola, które muszą być objęte cudzysłowami oznaczono: w cudzysłów. Pola oddzielone są przecinkami. W polach zawierających więcej niż jedną linię kolejne linie oddzielone są znakiem „|” (HEX 7C; dzies. 124).
W imporcie plików z transakcjami krajowymi dozwolone są następujące znaki specjalne:
\ - @ $ < > , . ( ) [ ] { } / = _ % ~ & ^ '
Skróty w opisie:
Typ:
mand. = obligatoryjne
opt. = opcjonalne
Długość / format:
n = numeryczne (0-9),
an = alfanumeryczne; w cudzysł. "" (Hex 22); jeśli złożone z więcej niż jednej linii kolejne linie oddzielone
znakiem | (Hex 7C; decimal 124)
d = data, format: RRRRMMDD
F = stała długość
V = zmienna długość
Przykład rekordu transakcji w pliku PLI (płatn. pol.) (zamiast spacji wstawiono znak _ ):
110,20040510,403595,10501038,0,"29105010381000002201994791","40109018700000000100198454","NAZ WA_STRONY_ZLECAJACEJ|RESZTA_NAZWY|ULICA_STRONY_ZLECAJACEJ|MIASTO_STRONY_ZLECAJACEJ","NAZWA _KONTRAHENTA|RESZTA_NAZWY|UL._KONTRAHENTA|MIASTO_KONTRAHENTA",0,10901870,"OPIS_PLATNOSCI_1| OPIS_PLATNOSCI_2||","","","51"
25-09-2018 21:04 | Edytowano: 25-09-2018 21:05
@Konto usunięte
@IlonaU
to 300, 3.000 czy 10.000 przelewów w jednym pliku ? bo już się całkiem pogubiłem
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |