02-07-2019 16:09
Czy coś zmieniło się w usłudze ING Księgowość? Podczas przejścia do usługi z konta firmowego, po kliknięciu Wystaw fakturę wylogowuje mnie i wymaga logowania adresem email oraz hasłem (nie mam takowych). Co więcej, z aplikacji księgowość nie da się wrócić do konta firmowego (a przynajmniej ja nie wiem jak).
03-07-2019 08:39
Tutaj niestety nie jestem w stanie Ci pomóc. Zadzwoń proszę do naszych specjalistów 32 357 88 77 lub napisz do nich mejla (wsparcie@ingksiegowosc.pl). Kontaktując się z nimi sprawdź proszę wersję swojej przeglądarki internetowej i system operacyjny z którego korzystasz. Dzięki temu szybciej odpowiedzą na Twoje pytania
03-07-2019 12:25
Ok. Na ostatnie pytanie już mam odpowiedź - style css są zepsute.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |