10-12-2018 15:49
Witam, potrzebuję pobrać potwierdzenie przelewu, ale ani na komputerze ani w aplikacji mobilnej nie mogę otworzyć historii transakcji. Wszystko inne działa poprawnie. Otrzymuję komunikat: Nie udało się pobrać danych.
10-12-2018 17:33
Jest to kolejna awaria w ING w ciągu kilku ostatnich dni...
10-12-2018 18:26
@Elgrithath @RadkoR Mieliśmy dzisiaj problemy z naszą bankowością. @Elgrithath Przez to nie mogłeś pobrać potwierdzenia przelewu. Proszę zaloguj się ponownie. Teraz będziesz mógł pobrać daną transakcję.
10-01-2020 12:12
Witam,
Jak w temacie mam ten sam problem. Niestety trawa to już 3 dzień z kolei a ja mnie dalej wyświetla się ten komunikat.
11-01-2020 11:39
Wczoraj mieliśmy utrudnienia związane z działaniem bankowości. Już wszystko wróciło do normy
Jeśli u Ciebie w dalszym ciągu występują, daj nam znać.
12-05-2020 17:58
12-05-2020 23:05
Szymonl Jeśli logujesz się za pomocą przeglądarki internetowej, to spróbuj wyczyścić jej dane i pamięć podręczną. Możesz to zrobić w jej ustawieniach.
Daj znać, czy się udało.
Jeśli nie, to proszę, napisz, jaki komunikat widzisz u siebie na ekranie.
12-05-2020 23:35
13-05-2020 23:31
@Gosia65 W opisanej sytuacji proponuję żebyś nadała nowe hasło do bankowości. Taką możliwość znajdziesz na naszej stronie internetowej: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Następnie, spróbuj nadać nowy kod PIN do aplikacji i się zalogować. Mam nadzieję, że to pomoże
Błąd nie jest po naszej stronie, lecz tak jak słusznie zauważyłeś po stronie mBanku. Według informacji, jakie pozyskaliśmy, zostanie niebawem również poprawiony. Dziękujemy za zgłoszenie.
19-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |