Odpowiedz

Czy ktos byłby w stanie mi pomóc?

Po raz pierwszy dokonałam przelewu poprzez ekspres elixir po czym pierwszy też raz przyszła mi wiadomości,że nastąpiła blokada a po chwili zostałam powiadomiona, że blokada została zwolniona. Mogę wiedzieć o co tu chodzi,bo nigdy wcześniej nie otrzymałam takiej wiadomości i czy to może być zależne od rodzaju przelewu? I chciałabym przede wszystkim wiedzieć, czy zostanie pobrana ta kwota czy też nie? Bo potrzebuje zrobić szybko przelew ale już zwykły do tego samego odbiorcy i właśnie nie posiadam informacji czy w tej sytuacji tej osobie na konto nie wpłyną dwa przelewy,ten który został zrobiony elixirem i który zamierzam zrobić zwykłym przelewem. Proszę w miarę możliwości o jak najszybszą odpowiedź
Odpowiedz
0 Lajków
Nat_profi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-12-2017
Wiadomość 1 z 3 (3 583 wyświetleń)

Re: Czy ktos byłby w stanie mi pomóc?

Jeżeli przelew jest w historii jako zaksięgowany to oznacza, że go zrealizowaliśmy. Aby sprawdzić szczegóły tego przelewu prosimy o wiadomość przez Moje ING: Wiadomości -> Nowa wiadomość. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (3 515 wyświetleń)

Re: Czy ktos byłby w stanie mi pomóc?

A środki pomniejszyły się? Bo z tego co widzę na zrzucie ekranu to przelew nie został zrealizowany. Może Bank odbiorcy nie obsługuje w tym czasie szybkich przelewów?

Express Elixir to szybki przelew, nawet w kilka sekund. Działa podobnie jak płatność karta. Zakładana jest blokada, a po rozliczeniu transakcji jest ona zdejmowana. W przypadku prawidłowej realizacji przelewu zdjęcie blokady oznacza pomniejszenie salda. Blokada zaś pomniejsza dostępne środki. Jeżeli transakcja z różnych przyczyn nie dojdzie do skutku to blokada jest zdejmowana, a Twoje dostępne środki powiększone o wartość blokady.

Na ogół system działać powinien w sposób informujący użytkownika o braku możliwości wysłania przelewu w danym czasie do danego banku.

Jeżeli przyczyna jest inna, warto przesłać pytanie do Banku o wyjaśnienie sytuacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (3 444 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
ubezpieczenie nieruchomości

10 każdego miesiąca ING pobiera mi składkę za ubezpieczenie nieruchomości. 17 kwietnia wypowiedziałem polisę aby zwiększyć wartość nieruchomości i podpisałem nową polisę. Dzień później pobrano mi pono...

17-04-2024
Zeskanuj i zapłać

Witam!

 

Kiedy można się spodziewać wdrożenia bardzo przydatnej funkcji Zeskanuj (QR) i zapłać?

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy