18-04-2016 18:06
Witam.
Posiadam firmowe konto z Lwem Direct oraz jestem pełnomocnikiem do innego konta.
Konto do którego jestem pełnomocnikiem wyświetla się poprawnie.
W starym systemie konto firmowe jest widoczne, a w nowym już nie.
Dodam że na koncie firmowym jest zajęcie komornicze.
W nowym systemie widnieje tylko napis zajęcia egzekucyjne gdzie podana jest kwota
zajęcia oraz kwota wolna od zajęcia ale nie ma numeru konta itp., nie można wykonać żadnej transakcji, dlaczego ?
Pozdrawiam
19-04-2016 17:32
Obecnie w nowym systemie widoczne są produkty jedynie dla klientów indywidualnych, dlatego nie można zlecić transakcji z konta firmowego.
Produkty dla przedsiębiorców i klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą będą dostępne w kolejnym etapie prac. Produkty firmowe są cały czas dostępne w dotychczasowym systemie (ING BankOnLine).
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |