07-03-2019 16:34
07-03-2019 19:02
Witaj, blokadę nakładamy, gdy jest próba płatności. Jeżeli sprzedawca nie dostał pieniędzy, to Polski Standard Płatności (odpowiedzialny za BLIKA) powinien do kilku dni wysłać nam rozliczenie i informację o nieudanej transakcji. Wtedy będziesz miała zwrot pieniędzy (ściągnięcie blokady). Jeżeli zauważysz, że opis blokada zniknie, a pieniądze nie wrócą (będą zaksięgowane w historii konta), to zgłoś u nas reklamację przez Moje ING (Wiadomości lub czat po zalogowaniu przez przeglądarkę), telefonicznie 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 19:00) lub w oddziale.
Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |