16-01-2024 18:43
04-03-2024 12:23
04-03-2024 13:26
U mnie po składaniu reklamacji i czekaniu 3 tygodnie, odblokiwano funkcje. Dostałam pismo, że to z winy pracownika i inne ble, ble. Żadnej rekompensaty. Zrezygnowałam u nich z karty i OKO. Otworzyłam nowe konto w innym banku.
Mają prawo pytać ale co pół roku o to samo? XXI wiek i trzeba drukować płachty papieru, skanować i im wysyłać? I nikt nie jest w stanie udzielić informacji za jaki okres trzeba się spowiadać. Wiadomo, jak się ma trochę oszczędności, to się przerzuca z banku do banku, gdzie akurat jest wyższe oprocentowanie.
Coraz gorsza obsługa w tym banku.
Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.
Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta o
... 29-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |