Odpowiedz

zmiana kodu cvv2 dla kart wirtualnych

Witam,

swojego czasu w bankowości internetowej można było zmienić (wygenerować nowy) kod cvv2 dla karty wirtualnej. Było to bardzo przydatne ponieważ okresowo zmieniany kod cvv2 dodatkowo zabezpieczał przed wykradzeniem danych karty.

W nowej bankowości internetowej oraz bankowości mobilnej nie umiem znaleźć takiej opcji. Czy nadal istnieje taka możliwość?? Jeśli tak to gdzie ją znaleźć?? Jeśli nie to czy jest planowane przywrócenie takiej funkcjonalności??

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
lukpiet
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-01-2019
Wiadomość 1 z 4 (5 455 wyświetleń)

Re: zmiana kodu cvv2 dla kart wirtualnych

W nowej bankowości internetowej również możesz wygenerować kod CVV2. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Moje finanse -> K@rta wirtualna ING VISA -> Pokaż numer karty i kod CVC2/CVV2. Pobranie kodu wymaga wpisania kodu autoryzacyjnego. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 2 z 4 (5 415 wyświetleń)

Re: zmiana kodu cvv2 dla kart wirtualnych

[ Edytowane ]

"zmienić (wygenerować nowy) kod cvv2".

Użytkownik pyta o możliwość ZMIANY kodu a nie jego pobrania/przypomnienia...

Odpowiedz
0 Lajków
RadkoR
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
23-07-2018
Wiadomość 3 z 4 (5 246 wyświetleń)

Re: zmiana kodu cvv2 dla kart wirtualnych

W naszej bankowości internetowej nigdy nie było możliwości zmiany kodu CVV2 do karty wirtualnej. Była możliwość przypomnienia kodu CVV2 za pomocą wiadomości sms, która była płatna 0,25 zł. Wysłanie wiadomości sms nie wpływało na zmianę kodu. Taka zmiana jest możliwa tylko przy zamówieniu nowej karty wirtualnej. Nadal można przypomnieć kod CVV2 do karty wirtualnej i o takiej właśnie możliwości napisała @SylwiaG

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (5 232 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy