Odpowiedz

spłata karty kredytowej w aplikacji mobilnej

Cześć,

Po spłacie karty kredytowej informacja o dostępnych środkach i wykorzystanym limicie nie aktualizuje się. Robię spłatę już drugi raz i zaczynam się zastanawiać gdzie są moje pieniądze? W historii transakcji do karty kredytowej także nie mogę znaleźć informacji o spłacie, której przed chwilą dokonałem. Dopiero w historii konta widzę spłatę. 

 

Czy macie w planach aktualizację dostępnych środków na KK od razu po spłacie?

 

Pozdrawiam,

misz

Odpowiedz
0 Lajków
misz86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
22-05-2018
Wiadomość 1 z 3 (5 561 wyświetleń)

Re: spłata karty kredytowej w aplikacji mobilnej

@misz86 zlecając spłatę karty kredytowej w aplikacji, obecnie nie masz możliwości od razu sprawdzić stanu karty.  Dane musza odświeżyć się. Najprościej jest to zrobić poprzez wylogowanie się i ponowne zalogowanie. Nie wystarczy tu zrzucenie aplikacji w "tło"

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 3 (5 496 wyświetleń)

Re: spłata karty kredytowej w aplikacji mobilnej

Ok, dzięki za info.
misz
Odpowiedz
0 Lajków
misz86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
22-05-2018
Wiadomość 3 z 3 (5 349 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzy

...

25-04-2024
Podejmujemy decyzje - ile trwa?

ING ile wkońcu trwa etap 5 “ Wygląda na to, że mamy już wszystko. Podejmujemy decyzję.”?! Bo 4 dni robocze już minęły…

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My nadal czekamy. Dzisiaj czwarty dzień roboczy.

25-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy