Odpowiedz

reklamacje Euronet

Rozumiem, że bank wprowadza prowizję od wypłat w obcych bankomatach, żeby zachęcać do korzystania z bankomatów ING. Nie mogę jednak pojąć dlaczego rozpatrywanie reklamacji z Euronetem trwa MIESIĄC. W piatek bankomat Euronetu "przywłaszczył" moje pieniądze a na przeliczenie bankomatu i rozpatrzenie reklamacji mam czekać "maksymalnie do 13 marca". Absurd. Sądzę, że ING mogłoby wynegocjować krótszy czas reakcji. Tym bardziej, że pobierane są prowizje od wypłaty w sieci Euronet.
Odpowiedz
0 Lajków
mateuszb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
13-02-2017
Wiadomość 1 z 8 (8 400 wyświetleń)

Re.: reklamacje Euronet

Wskazany termin realizacji reklamacji wynika z przepisów reklamacyjnych. Realizacja reklamacji to 30 dni, w szczególnie uzasadnionych przypadkach może być przedłużony do 60 dni. W  trakcie przyjęcia dyspozycj reklamacji wskazujemy zatem termin maksymalny, wynikający z przepisów prawa. Realizujemy je bez zbędnej zwłoki, po otrzymaniu informacji zwrotnej od operatorów urzadzeń podajemy decyzję rozpatrzenia reklamacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 8 (8 344 wyświetleń)

Re.: reklamacje Euronet

Dziękuję za informacje. Euronet caly czas umywa ręce i każe się kontaktować z bankiem w sprawie reklamacji. Nie wiem zatem kto, Euronet czy ING, ale ktos obraca teraz moimi pieniędzmi. W piątek minie tydzień od zdarzenia
Odpowiedz
0 Lajków
mateuszb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
13-02-2017
Wiadomość 3 z 8 (8 312 wyświetleń)

Re.: reklamacje Euronet

Minął tydzień... Mamy XXI wiek, euronet ma 100% dostęp do zapisu monitoringu, w każde chwili można prześledzić zapisy transakcji na urządzeniu a ja od tygodnia nie mogę doczekać się na moje pieniądze. Żenujące i frustrujące!!!
Dzwoniąc do ING w sprawie mojej reklamacji dowiaduję się tylko, że... nadal nie ma żadnej odpowiedzi...
Brak słów.
Odpowiedz
0 Lajków
mateuszb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
13-02-2017
Wiadomość 4 z 8 (8 207 wyświetleń)

Re.: reklamacje Euronet

Rozumiemy, że taka sytuacja może powodować niedogodności. Jednak przez nasze forum nie możemy sprawdzić szczegółów Twojej sprawy. Prosimy napisz do nas przez bankowość internetową (Wiadomości).





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 5 z 8 (8 180 wyświetleń)

Re.: reklamacje Euronet

Numer reklamacji do reklamacji to 09136/02/2017. Celowo zacząłem ten wątek aby zasygnalizować problem. Mija tydzień i nic sie ze sprawa nie dzieje... Powołujecie sie na czas maksymalny rozwiązania sprawy ale wychodzi na to, ze nikt sie nie spieszy z takimi sprawami (no bo po co - przeciez wg prawa na takie sprawy jest miesiąc...). Nie spieszy się ani Euronet ani ING. Po drodze płaciłem ratę kredytu hipotecznego. Może niepotrzebnie??? Powinienem chyba napisać maila do ING, że ratę zapłacę po zwrocie niewypłaconych z bankomatu (a pobranych z mojego konta) środków.
Odpowiedz
0 Lajków
mateuszb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
13-02-2017
Wiadomość 6 z 8 (8 173 wyświetleń)

Re.: reklamacje Euronet

Wstyd i żenada. Minął miesiąc. Czekam na moje pieniądzę ponad miesiąc. Mam nadzieję, że jutro wraz z odpowiedzią na reklamację ING od razu przeleje pieniądze a nie dostanę tylko komunikatu o rozpatrzeniu reklamacji. Żałosne że przez tyle czasu celowo wstrzymywane sa moje środki. Dział reklamacji w ING nie istnieje. Można dzwonić, składać kolejne prośby o przyspieszenie a odzewu ze strony nie ma żadnego.

Żadnego telefonu, żadego powiadomienia na ING on-line.

 Euronet twierdzi, że bankomaty sa rozliczane co 7 dni czyli od ponad 3 tygodni moje pieniądze są przywłaszczone bądź przez Euronet bądź przez ING.

Przez miesiąc runęła cała moja dotyczhasowa dobra opinia o ING.

Po prostu żałosne - na etapie pozyskiwania Klienta wygląda wszystko pięknie. Kiedy przychodzi do reklamacji bank ma podejście w stylu "czekaj Frajerze".

Odpowiedz
0 Lajków
mateuszb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
13-02-2017
Wiadomość 7 z 8 (7 713 wyświetleń)

Re.: reklamacje Euronet

Przykro mi, że musisz tak długo czekać na rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. Czy otrzymałeś już odpowiedź? 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 8 z 8 (7 655 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy