Odpowiedz

oplata za karte

Dzien dobry, mam konto direct ale mieszkam za granica i nie uzywam swojej karty, wiec naliczana jest mi oplata za jej posiadanie. Dodatkowo ostatnio karta sie zniszczyla wiec juz nie bede w stanie jej uzyc podczas nastepnego pobytu w Polsce, ktory swoja droga nie wiem kiedy nastapi, wiec nie mam mozliwosci udac sie do oddzialu. Z przyczyn prawnych musze jednak zachowac swoje konto. Co robic w tej sytuacji  aby uniknac oplaty za karte ktorej de facto nie ma?

Dziekuje za pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
maiola
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-06-2019
Wiadomość 1 z 9 (8 384 wyświetleń)

Re.: oplata za karte

Pobierz oświadczenie z poniższego linka

Link

 

Uzupełnij, podpisz i wyślij do banku.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 9 (8 362 wyświetleń)

Re: Re.: oplata za karte

@maiola Z karty do konta możesz zrezygnować w dowolnym naszym oddziale w kraju. W bankowości internetowej Moje ING lub przez telefon na numer +48 32 357 00 69, możemy przyjąć zastrzeżenie karty. Jest to informacja o tym, że karta została skradziona lub zgubiona/ zniszczona przez użytkownika. Po przyjęciu zastrzeżenia, karta nie jest automatycznie wznawiana oraz nie pobieramy za nią opłat. Konto będzie nadal aktywne.

 

@Konto usunięte Oświadczenie w linku służy do odstąpienia od umowy o konto/ kartę w przypadku zawierania umowy na odległość z zachowaniem warunków wskazanych w oświadczeniu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 3 z 9 (8 358 wyświetleń)

Re.: oplata za karte

Witam, bank zrobił przelew do banku ING i do tej pory nie mam pieniędzy na koncie, bank ING gdzies je zagubił i nikt nic nie wie, gdzie moge szukać pomocy?
Odpowiedz
0 Lajków
maya1971
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
11-06-2019
Wiadomość 4 z 9 (8 234 wyświetleń)

Re: Re.: oplata za karte

Nadawca przelewu może zgłosić w swoim banku reklamację, Wówczas będzie możliwość weryfikacji co się z nim stało.


 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 5 z 9 (8 233 wyświetleń)

Re: Re.: oplata za karte

Nadawca jest linia lotnicza i bank na malcie , od banku dostałam potwierdzenie ze przelew został wysłany a Wasz bank umywa sie od odpowiedzialności za zgubione pieniadze oszustwo

Odpowiedz
0 Lajków
maya1971
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
11-06-2019
Wiadomość 6 z 9 (8 231 wyświetleń)

Re: Re.: oplata za karte

Jeżeli nie zaksięgowaliśmy pieniędzy na Twoim koncie, to znaczy, że do nas nie dotarły.

Linie lotnicze powinny złożyć reklamację w maltańskim banku.
Wówczas na podstawie reklamacji można sprawdzić co się z nimi stało.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 7 z 9 (8 228 wyświetleń)

Re: Re.: oplata za karte

trzeba zlikwidowac konto w waszym banku , porazka bo inne banki otrzymaly przelewy, obsługa fatalna

Odpowiedz
0 Lajków
maya1971
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
11-06-2019
Wiadomość 8 z 9 (8 209 wyświetleń)

Re.: oplata za karte

[ Edytowane ]
Wystarczy zastrzec tą uszkodzoną/zbędną kartę i od tego momentu bank nie będzie pobierał opłat za nią, chociaż konto pozostanie otwarte).

Można to zrobić:
  • przez internet - w bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji mobilnej ING (i to jest chyba najmniej fatygująca metoda)
  • telefonicznie - dzwonimy na Infolinię +48 32 357 00 12 (następnie wybieramy 1)
  • można też osobiście - w dowolnym oddziale banku
Odpowiedz
0 Lajków
Lodzermensh1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-06-2019
Wiadomość 9 z 9 (7 145 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy