Odpowiedz

oplata za karte

Dzien dobry, mam konto direct ale mieszkam za granica i nie uzywam swojej karty, wiec naliczana jest mi oplata za jej posiadanie. Dodatkowo ostatnio karta sie zniszczyla wiec juz nie bede w stanie jej uzyc podczas nastepnego pobytu w Polsce, ktory swoja droga nie wiem kiedy nastapi, wiec nie mam mozliwosci udac sie do oddzialu. Z przyczyn prawnych musze jednak zachowac swoje konto. Co robic w tej sytuacji  aby uniknac oplaty za karte ktorej de facto nie ma?

Dziekuje za pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
maiola
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-06-2019
Wiadomość 1 z 9 (8 303 wyświetleń)

Re.: oplata za karte

Pobierz oświadczenie z poniższego linka

Link

 

Uzupełnij, podpisz i wyślij do banku.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 9 (8 281 wyświetleń)

Re: Re.: oplata za karte

@maiola Z karty do konta możesz zrezygnować w dowolnym naszym oddziale w kraju. W bankowości internetowej Moje ING lub przez telefon na numer +48 32 357 00 69, możemy przyjąć zastrzeżenie karty. Jest to informacja o tym, że karta została skradziona lub zgubiona/ zniszczona przez użytkownika. Po przyjęciu zastrzeżenia, karta nie jest automatycznie wznawiana oraz nie pobieramy za nią opłat. Konto będzie nadal aktywne.

 

@Konto usunięte Oświadczenie w linku służy do odstąpienia od umowy o konto/ kartę w przypadku zawierania umowy na odległość z zachowaniem warunków wskazanych w oświadczeniu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
533
119
12-04-2017
Wiadomość 3 z 9 (8 277 wyświetleń)

Re.: oplata za karte

Witam, bank zrobił przelew do banku ING i do tej pory nie mam pieniędzy na koncie, bank ING gdzies je zagubił i nikt nic nie wie, gdzie moge szukać pomocy?
Odpowiedz
0 Lajków
maya1971
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
11-06-2019
Wiadomość 4 z 9 (8 153 wyświetleń)

Re: Re.: oplata za karte

Nadawca przelewu może zgłosić w swoim banku reklamację, Wówczas będzie możliwość weryfikacji co się z nim stało.


 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 5 z 9 (8 152 wyświetleń)

Re: Re.: oplata za karte

Nadawca jest linia lotnicza i bank na malcie , od banku dostałam potwierdzenie ze przelew został wysłany a Wasz bank umywa sie od odpowiedzialności za zgubione pieniadze oszustwo

Odpowiedz
0 Lajków
maya1971
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
11-06-2019
Wiadomość 6 z 9 (8 150 wyświetleń)

Re: Re.: oplata za karte

Jeżeli nie zaksięgowaliśmy pieniędzy na Twoim koncie, to znaczy, że do nas nie dotarły.

Linie lotnicze powinny złożyć reklamację w maltańskim banku.
Wówczas na podstawie reklamacji można sprawdzić co się z nimi stało.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 7 z 9 (8 147 wyświetleń)

Re: Re.: oplata za karte

trzeba zlikwidowac konto w waszym banku , porazka bo inne banki otrzymaly przelewy, obsługa fatalna

Odpowiedz
0 Lajków
maya1971
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
11-06-2019
Wiadomość 8 z 9 (8 128 wyświetleń)

Re.: oplata za karte

[ Edytowane ]
Wystarczy zastrzec tą uszkodzoną/zbędną kartę i od tego momentu bank nie będzie pobierał opłat za nią, chociaż konto pozostanie otwarte).

Można to zrobić:
  • przez internet - w bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji mobilnej ING (i to jest chyba najmniej fatygująca metoda)
  • telefonicznie - dzwonimy na Infolinię +48 32 357 00 12 (następnie wybieramy 1)
  • można też osobiście - w dowolnym oddziale banku
Odpowiedz
0 Lajków
Lodzermensh1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-06-2019
Wiadomość 9 z 9 (7 064 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Tak, wczoraj dostaliśmy informację o zakończonej analizie i wstępną decyzję. Ja śledzę wpisy o ich czasach procesowych i były zgodne ze stanem faktycznym. Dzisiaj nadal są wnioski z 4.03 - czas analiz...

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry,

Czy ma już Pani decyzję?

Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy