09-06-2019 21:28
Dzien dobry, mam konto direct ale mieszkam za granica i nie uzywam swojej karty, wiec naliczana jest mi oplata za jej posiadanie. Dodatkowo ostatnio karta sie zniszczyla wiec juz nie bede w stanie jej uzyc podczas nastepnego pobytu w Polsce, ktory swoja droga nie wiem kiedy nastapi, wiec nie mam mozliwosci udac sie do oddzialu. Z przyczyn prawnych musze jednak zachowac swoje konto. Co robic w tej sytuacji aby uniknac oplaty za karte ktorej de facto nie ma?
Dziekuje za pomoc.
10-06-2019 08:06
10-06-2019 08:27
@maiola Z karty do konta możesz zrezygnować w dowolnym naszym oddziale w kraju. W bankowości internetowej Moje ING lub przez telefon na numer +48 32 357 00 69, możemy przyjąć zastrzeżenie karty. Jest to informacja o tym, że karta została skradziona lub zgubiona/ zniszczona przez użytkownika. Po przyjęciu zastrzeżenia, karta nie jest automatycznie wznawiana oraz nie pobieramy za nią opłat. Konto będzie nadal aktywne.
@Konto usunięte Oświadczenie w linku służy do odstąpienia od umowy o konto/ kartę w przypadku zawierania umowy na odległość z zachowaniem warunków wskazanych w oświadczeniu.
11-06-2019 12:42
11-06-2019 12:51
Nadawca przelewu może zgłosić w swoim banku reklamację, Wówczas będzie możliwość weryfikacji co się z nim stało.
11-06-2019 12:59
Nadawca jest linia lotnicza i bank na malcie , od banku dostałam potwierdzenie ze przelew został wysłany a Wasz bank umywa sie od odpowiedzialności za zgubione pieniadze oszustwo
11-06-2019 13:12
Jeżeli nie zaksięgowaliśmy pieniędzy na Twoim koncie, to znaczy, że do nas nie dotarły.
Linie lotnicze powinny złożyć reklamację w maltańskim banku.
Wówczas na podstawie reklamacji można sprawdzić co się z nimi stało.
11-06-2019 14:03
trzeba zlikwidowac konto w waszym banku , porazka bo inne banki otrzymaly przelewy, obsługa fatalna
25-06-2019 21:33 | Edytowano: 25-06-2019 21:45
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024