05-09-2016 20:52
Proszę mi powiedzieć, co powinienem zrobić gdy ukradziono mi karte, po czym zrobiono nią transkacje. Dodam ze karta juz zastrzezona i miałem ją ubezpieczoną. Jakie kroki powinienem zrobić wobec zakładu ubezpieczeń i co powinienem mieć?
06-09-2016 16:53
Skontaktuj się z nami 32 357 00 12 dodatkowo zgłoszenia szkody można dokonać rownież pod numerami Infolinii PZU SA: +48 801 102 102 lub +48 (22) 566 55 55.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024