Odpowiedz

brak historii transakcji na karcie kredytowej

Od kilku dni nie widzę historii transakcji na karcie kredytowej. Jest jakaś awaria?

Odpowiedz
0 Lajków
kotwbutach
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-01-2017
Wiadomość 1 z 9 (13 798 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

Znamy tą sytuację. Pracujemy nad tym, żeby jak najszybciej przywrócić tą funkcjonalność w bankowości internetowej. Przepraszamy za utrudnienia.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 9 (13 725 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

Długo jeszcze potrwa naprawa tego błędu? Czekam już drugi tydzień.

Na infolinii nie można się niczego dowiedzieć. To jakaś kpina!

Odpowiedz
0 Lajków
kotwbutach
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-01-2017
Wiadomość 3 z 9 (13 629 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

Dane na historii transakcji prezentowane są już prawidłowo.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 9 (13 385 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

U mnie niestety sytuacja bez zmian- chodzi o konto firmowe.. Od początku stycznia nie można zobaczyć historii karty ani zestawienia transakcji. O ile na koncie osobistym juz jest OK, to na koncie Direct dla fFirm nadal brak historii i zestawienia transakcji.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Aga24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-01-2018
Wiadomość 5 z 9 (13 073 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

@Aga24 Aby to sprawdzić prosimy napisz do nas przez Moje ING: Wiadomości -> Napisz wiadomość. 

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaS
Były moderator
Były moderator icon
10
2
24-01-2018
Wiadomość 6 z 9 (13 009 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

@MonikaS braki w historii zdarzają się regularnie - dziś rano ostatnią transakcję miałem z soboty 3 marca, mimo, że dokonywałem transakcji w poniedziałek i wczoraj też. Teraz pojawiła się transakcja poniedziałkowa, ale wczorajszej wciąż brak. Z czego to wynika?

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 7 z 9 (12 096 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

Napisz do nas w swojej bankowości internetowej, lub skontaktuj się z naszym całodobowym działem obsługi kart i zerkniemy na Twoje transakcje - 32 357 00 12.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 8 z 9 (12 032 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

Już napisałem w bankowości i czekam na odpowiedź. Oczywiście w międzyczasie te transakcje się pojawiły, ale problem jest inny - ta sytuacja się powtarza, a przez to brakuje wiarygodności Mojemu ING, zwłaszcza w przypadku, gdy nie działają również powiadomienia dla kart kredytowych...

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 9 z 9 (12 011 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy