17-01-2018 11:33
Od kilku dni nie widzę historii transakcji na karcie kredytowej. Jest jakaś awaria?
18-01-2018 12:49
Znamy tą sytuację. Pracujemy nad tym, żeby jak najszybciej przywrócić tą funkcjonalność w bankowości internetowej. Przepraszamy za utrudnienia.
23-01-2018 08:31
Długo jeszcze potrwa naprawa tego błędu? Czekam już drugi tydzień.
Na infolinii nie można się niczego dowiedzieć. To jakaś kpina!
30-01-2018 09:03
Dane na historii transakcji prezentowane są już prawidłowo.
12-02-2018 15:35
U mnie niestety sytuacja bez zmian- chodzi o konto firmowe.. Od początku stycznia nie można zobaczyć historii karty ani zestawienia transakcji. O ile na koncie osobistym juz jest OK, to na koncie Direct dla fFirm nadal brak historii i zestawienia transakcji.
13-02-2018 15:38
@Aga24 Aby to sprawdzić prosimy napisz do nas przez Moje ING: Wiadomości -> Napisz wiadomość.
07-03-2018 08:54
@MonikaS braki w historii zdarzają się regularnie - dziś rano ostatnią transakcję miałem z soboty 3 marca, mimo, że dokonywałem transakcji w poniedziałek i wczoraj też. Teraz pojawiła się transakcja poniedziałkowa, ale wczorajszej wciąż brak. Z czego to wynika?
08-03-2018 13:07
Napisz do nas w swojej bankowości internetowej, lub skontaktuj się z naszym całodobowym działem obsługi kart i zerkniemy na Twoje transakcje - 32 357 00 12.
08-03-2018 13:55
Już napisałem w bankowości i czekam na odpowiedź. Oczywiście w międzyczasie te transakcje się pojawiły, ale problem jest inny - ta sytuacja się powtarza, a przez to brakuje wiarygodności Mojemu ING, zwłaszcza w przypadku, gdy nie działają również powiadomienia dla kart kredytowych...
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024