Odpowiedz
Witam,
Rok temu zamknełam konto w ING, ale w grudniu miałam otrzymać zwrot pieniędzy ze sklepu interentowego za rozpatrzoną reklamację, uparli się żeby zwrócić tak jak płaciłam. Co w tym przypadku jak konta już nie posiadam, ani karty, a zwrot pieniędzy poszedł na ta karte która kiedyś miałam?
Odpowiedz
0 Lajków
Mi1819
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
27-03-2018
Wiadomość 1 z 2 (4 401 wyświetleń)

Re: Zwrot

Jeżeli konto na które masz otrzymać zwrot jest już zamknięte to odrzucimy taki przelew i wróci on do nadawcy. Nie mamy możliwości zaksięgowania zwrotu, jeżeli to konto już nie istnieje. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 307 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy