Odpowiedz

Zmiana wizerunku karty

Witam, mam pytanie.
Założyłem wczoraj konto w oddziale.
Dowiedziałem się,że mogę zmienić wizerunek mojej karty od razu jak wrócę do domu. Niestety nie mogę tego zrobić ponieważ moja karta jest jeszcze nie aktywna. Czy muszę czekać aż przyjdzie zwykła karta, aktywować ją i dopiero wtedy będę mógł zmienić wygląd karty?
Odpowiedz
0 Lajków
Mi3tiu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-08-2016
Wiadomość 1 z 3 (6 749 wyświetleń)

Re.: Zmiana wizerunku karty

Będziesz mógł skorzystac z opcji zmiany wizerunku karty po aktywacji dotychczasowej. 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (6 691 wyświetleń)

Re.: Zmiana wizerunku karty

Nie trzeba czekać jeśli się nie chce (zawsze znajdzie się sposób - oto jeden z nichEmotikon: Szczęśliwy

 

Kolejnego dnia roboczego po ok. godzinie 9-tej zamówiona (tu w odziale, a ogólnie jakkolwiek) karta pojawi się na liście w zakładce karty.

Wtedy możesz ją zastrzec (kożystając z menu po lewej "Zastrzeganie karty")

i zamówić kolejną (w trakcie czego wybierając z rozwijanej listy "MOJA KARTA ING").

 

AlfaiOmega
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
08-08-2016
Wiadomość 3 z 3 (6 532 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy