Odpowiedz

Zmiana wizerunku karty

Witam, mam pytanie.
Założyłem wczoraj konto w oddziale.
Dowiedziałem się,że mogę zmienić wizerunek mojej karty od razu jak wrócę do domu. Niestety nie mogę tego zrobić ponieważ moja karta jest jeszcze nie aktywna. Czy muszę czekać aż przyjdzie zwykła karta, aktywować ją i dopiero wtedy będę mógł zmienić wygląd karty?
Odpowiedz
0 Lajków
Mi3tiu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-08-2016
Wiadomość 1 z 3 (6 759 wyświetleń)

Re.: Zmiana wizerunku karty

Będziesz mógł skorzystac z opcji zmiany wizerunku karty po aktywacji dotychczasowej. 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (6 701 wyświetleń)

Re.: Zmiana wizerunku karty

Nie trzeba czekać jeśli się nie chce (zawsze znajdzie się sposób - oto jeden z nichEmotikon: Szczęśliwy

 

Kolejnego dnia roboczego po ok. godzinie 9-tej zamówiona (tu w odziale, a ogólnie jakkolwiek) karta pojawi się na liście w zakładce karty.

Wtedy możesz ją zastrzec (kożystając z menu po lewej "Zastrzeganie karty")

i zamówić kolejną (w trakcie czego wybierając z rozwijanej listy "MOJA KARTA ING").

 

AlfaiOmega
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
08-08-2016
Wiadomość 3 z 3 (6 542 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy