Odpowiedz

Zasady rozliczania transkacji w Euro

Witam. Proszę o podanie dokładnych warunków rozliczania transakcji karta kredytową Visa. Niestety nigdzie nie moge tego znaleźć a kwoty potrącane z rachunku nie odpowiadają żadnym tabelom czy to średniego kursu NBP czy też kursu kupna sprzedaży ING, nie wspominając już o aplikacji Visa w której można doliczyć marżę banku . I drugie pytanie dlaczego zawsze transakcje w Euro rozliczane są po kursie, który jest w dniu księgowania a nie kursie z dnia transakcji, przecież jak coś kupuję to nie płacę za to parę dni później tylko w dniu transakcji.

Odpowiedz
0 Lajków
Tomek_kce
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-05-2018
Wiadomość 1 z 2 (3 375 wyświetleń)

Re: Zasady rozliczania transkacji w Euro

Informację o sposobie przewalutowania podajemy w Ogólnych warunkach wydawania i użytkowania kart kredytowych rozdział 5.

Walutą rozliczeniową z Visą dla karty kredytowej jest EUR. Jeżeli zapłacisz lub wypłacisz za granicą kartą kredytową w innej walucie niż EUR, to przeliczymy transakcję na EUR po kursie obowiązującym w Visie w dniu rozliczenia transakcji.

 

Transakcję w EUR przeliczamy na PLN według kursu sprzedaży dewiz, który podajemy w naszej Tabeli bezgotówkowej obowiązującej na koniec dnia roboczego poprzedzającego dzień obciążenia rachunku karty.

 

Dzień roboczy jest dniem, w którym otrzymaliśmy z organizacji płatniczej Visa informację o obciążeniu transakcjami. Nie mamy wpływu na dzień, w którym otrzymamy informację o obciążeniu transakcjami z organizacji płatniczej.

 

Jeżeli Twoja transakcja nie była rozliczona według tych zasad, to zgłoś u nas reklamację przez Moje ING -> Wiadomości, telefonicznie 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 19:00) lub w oddziale.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 280 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wpłatomat Planet Cash pobrał gotówkę ale nie zaksięgował.

Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202

...

20-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy