Odpowiedz

Re: Re.: Zablokowane pieniądze na koncie

@Konto usunięte Pieniądze zwracamy tak szybko jak to możliwe. Czas uzależniony jest od tego jak szybko uda się wyjaśnić daną sprawę. Karta wirtualna jest moim zdaniem dobrym rozwiązaniem w przypadku płatności przez internet, niestety nie każdy hotel, linia lotnicza etc. akceptuje tego typu karty. Co do kwestii 3D Secure, to jego użycie zależy od usługodawcy (jeżeli zabezpiecza on dodatkowo płatność za pomocą 3D Secure to poprosimy Cie o wpisanie kodu, który otrzymasz za pomocą wiadomości sms). @Konto usunięte Ciekawe spostrzeżenia. Sam z zaciekawieniem obserwuję rozwój płatności mobilnych w tym tych przez internet. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
487
141
12-10-2015
Wiadomość 11 z 12 (2 590 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Zablokowane pieniądze na koncie

Hotel nic nie wiedział, stwierdzili, że u nich wszystko w porządku. Okazało się w końcu, że to wina całej tej procedury blokowania kwot na koncie, więc hotel w ogóle mógł nie być tu winny. Zadzwoniłem ostatecznie do ING i konsultant wyjaśnił mi to i uspokoił. Kwota ta jest odblokowywana po jakimś czasie automatycznie i tak też się stało. 

Oczywiście według mnie to nie jest normalne do końca, bo przez jeden dzień pozbawiony byłem środków do zycia, ale ani bank ani hotel chyba nie jest tu winny według mnie. 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
kr
kr
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
0
09-04-2017
Wiadomość 12 z 12 (1 976 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy