25-02-2016 18:50
25-02-2016 20:43
Nie musisz znać poprzedniego PIN-u by nadać nowy. Możesz nadać nowy telefonicznie po weryfikacji lub po zalogowaniu w bankowości elektronicznej
28-04-2017 15:51
29-04-2017 16:24
@zaba00 Tak jak psaliśmy już wcześniej:
Nie musisz znać poprzedniego PIN-u by nadać nowy. Możesz nadać nowy telefonicznie po weryfikacji lub po zalogowaniu w bankowości elektronicznej.
Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas