Odpowiedz

Spłata karty kredytowej - brak opcji

Chciałem spłacić kartę kredytową jak zwykle, tj. za pomocą aplikacji mobilnej, ale pojawia się komunikat, że nie posiadam kart do spłaty, co nie jest prawdą. Na stronie Banku również nie pojawia się opcja  spłaty.

Proszę o pomoc.

Dziękuję i pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
nofear
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-01-2018
Wiadomość 1 z 7 (5 732 wyświetleń)

Re.: Spłata karty kredytowej - brak opcji

Potwierdzam. Jest chyba jakiś problem z systemem ING.

U mnie karta kredytowa (jeszcze) jest ale nie ma aktualnej historii transakcji z ostatniego okresu rozliczeniowego. Comiesięczne zestawienie transakcji do spłaty karty nie wygenerowało się jak dotychczas.

Chyba musimy uzbroić się w cierpliwość.

Odpowiedz
0 Lajków
mariuszD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-01-2018
Wiadomość 2 z 7 (5 703 wyświetleń)

Re: Spłata karty kredytowej - brak opcji

@nofear @mariuszD Rzeczywiście u części klientów był problem ze spłatą karty kredytowej w Moim ING i Moim ING Mobile. Teraz wszystko powinno już działać poprawnie. Przepraszam Was za utrudnienia.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 3 z 7 (5 615 wyświetleń)

Re: Spłata karty kredytowej - brak opcji

[ Edytowane ]

@ŁukaszW  Dzięki za informacje. Niestety, w moim przypadku nadal nie działa:

- brak historii transakcji za 2018,

- brak ostatniego zestawienia transakcji (dotychczas generowane w dniu 11-go każdego miesiąca).

Ostatnia transakcja związana z kartą kredytową pochodzi z dnia 03-12-2017 (zaksięgowana 04-12-2017).

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
mariuszD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-01-2018
Wiadomość 4 z 7 (5 526 wyświetleń)

Re: Spłata karty kredytowej - brak opcji

Pracujemy nad tym, żeby przywrócić pełną funkcjonalność u wszystkich. Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 5 z 7 (5 428 wyświetleń)

Re: Spłata karty kredytowej - brak opcji

W moim przypadku system wrócił do pełnej sprawności. Dzięki.

Odpowiedz
0 Lajków
mariuszD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-01-2018
Wiadomość 6 z 7 (5 367 wyświetleń)

Re: Spłata karty kredytowej - brak opcji

mariuszD, cieszymy się, że już wszystko działa tak jak należy. Dziękujemy Ci za informację Emotikon: Mrugający

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 7 z 7 (5 341 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Trzymam kciuki za pozytywną i szybką decyzję dla Ciebie 🙂

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Gratuluję i bardzo dziękuje za informację Emotikon: Szczęśliwy

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy