23-03-2018 18:46
Całkiem niedawno założyłam nowe konto ING Firmowe i zgłosiłam rezygnację z karty, ponieważ posiadam już konto osobiste Direct z kartą. Pracownik banku poinformował mnie, że i tak musi zostać wysłana do mnie karta i że jak tylko ją otrzymam mam ją zastrzec, aby nie pobrano opłaty. W bankowości internetowej pojawił się termin planowanego naliczenia opłaty, na koniec miesiąca.
Czy jeśli do tej pory karta do mnie nie dojdzie i jej nie zastrzegę to jednak zapłacę???
24-03-2018 18:52
Zastrzeżenie karty, nie jest równoznaczne z jej zamknięciem. Kartę, możesz zamknąć w oddziale banku. W pierwszym cyklu rozliczeniowym, jesteś zwolniona z opłaty za kartę. Opłatę będziemy naliczali, od następnego, pełnego cyklu.
24-03-2018 19:39
Nie rozumiem w takim razie dlaczego pracownik banku mnie o tym nie poinformował kiedy byłam w oddziale?
Czyli po otrzymaniu karty mam jeszcze raz iść do oddziału, żeby zgłosić, że jej nie chcę? Po co w ogóle jest do mnie wysyłana skoro od razu zgłosiłam rezygnację?
25-03-2018 20:19
Przepraszamy, że nie otrzymałaś takiej informacji w oddziale banku. Gdy karta do Ciebie dotrze, możesz ją zamknąć w oddziale banku.
26-03-2018 22:36
Dziękuję za odpowiedzi
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024