21-03-2018 07:36
Witam. Od niecałych 10 lat mam konto Direct. Konto "teoretycznie" jest darmowe, jedynie naliczane są opłaty za użytkowanie karty, chyba że zrobię kilka płatności na kwotę powyżej 250-300 zł (nie pamiętam dokładnie). Sprawa wygląda tak, że wziąłem kredyt hipoteczny w innym banku, co wiązało się z założeniem nowego konta i przekierowaniu mojego wynagrodzenia na tamten rachunek. Nie chcę rezygnować z konta ING, ponieważ według mojej oceny ma atrakcyjniejsze rozwiązania techniczne (wpłatomaty itp). Moje pytanie, jeżeli zrezygnuję z karty debetowej (nie przeprowadzam na niej już żadnych operacji) aby uniknąć opłaty za nią, konto direct będzie darmowe?
21-03-2018 10:41
Zgadza się.
Konto pozostanie darmowe.
Zawsze będziesz mógł skorzystać z wpłat i wypłat na konto dzięki usłudze BLIK,
22-03-2018 17:43
W takim razie w jaki sposób zrezygnować z karty? Wystarczy ją zastrzec poprzez zgłoszenie internetowe, czy trzeba udać się do placówki banku??
22-03-2018 17:47
23-03-2018 18:08
Zastrzeżenie karty, nie jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy o kartę. Aby ją zamknąć, należy udać się do oddziału.
23-03-2018 20:03
24-03-2018 20:12
W dowolnym momencie możesz zamówić nową kartę. Kartę zamówisz, po zalogowaniu do swojej usługi bankowości internetowej, wybierając kolejno: Oferta ING, karty i płatności telefonem, karty do konta i przedpłacone - więcej.
24-03-2018 20:25
27-03-2018 09:15
@AgnieszkaS ustalcie proszę jedną i prawdziwą wersję w tej kwestii - ja najpierw zostałem poinformowany, że wystarczy zastrzec kartę. Później dostałem informację, że jednak muszę iść do oddziału i wypowiedzieć umowę, bo inaczej po upływie ważności karty zastrzeżonej przyślecie mi nowy plastik i wtedy znów będą naliczone opłaty. Poszedłem do oddziału (Plac Unii w Warszawie) - tam dostałem informację, że nie ma czegoś takiego jak wypowiedzenie umowy o kartę i że dopóki nie zawnioskuję o nowy plastik to nic do mnie nie przyjdzie i nie będę obarczony kosztami karty.
To jak to jest?
28-03-2018 09:19
WojtSkarzynski zastrzeżenie karty a jej zamknięcie to dwie różne dyspozycje.
Pierwsze jest procesem bezpieczeństwa w sytuacji, gdy zgubisz kartę lub ktoś Ci ją ukradnie.
Wtedy możesz zastrzec kartę:
- w Moim ING - klikając „Dane i ustawienia” a następnie „Bezpieczeństwo” lub ze strony karty - po prawej stronie znajdź link „Zastrzeż kartę”;
- drogą telefoniczną, dzwoniąc pod całodobowy numer (32) 357 00 12;
- w oddziale banku.
Nie pobieramy opłaty za zastrzeżoną kartę. Nie wysyłamy nowej karty automatycznie. W dowolnym momencie możesz ją zamówić w Moim ING lub w oddziale banku.
Natomiast w momencie, kiedy posiadasz kartę a nie chcesz z niej już korzystać, powinieneś z niej zrezygnować w oddziale banku. Realizujemy tę dyspozycję w naszych placówkach.
Specjalista powinien także zniszczyć kartę w Twojej obecności.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024