Odpowiedz

Re: Chargeback - mit czy "kit" w ING

Droga KamilaC niestety ale podana przez Panią ilość dni minęła, a według ostatniej korespondencji ING nadal sobie nie radzi.

cytat z ING: "Szanowna Pani,
zareklamowaliśmy Pani transakcję u usługodawcy. Niestety, do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi w sprawie.
Dlatego też na chwilę obecną nie możemy uznać Pani reklamacji.
Mimo to, dalej prowadzimy działania aby odzyskać Pani pieniądze. Jak tylko uzyskamy odpowiedź od usługodawcy,skontaktujemy się z Panią najpóźniej do 23 stycznia 2018."

Dlatego ponawiam pytanie:

"Szanowna Pani

Nie rozumiem Pani informacji o problemie z realizacją tej reklamacji.

W wypadku zgłoszenia chargebacku, jeżeli sprzedawca nie odpowiada w wyznaczonym terminie lub odrzuca chargeback ale nie jest w stanie dostarczyć dokumentacji potwierdzającej bezzasadność zgłoszenia to proces reklamacji kończony jest wynikiem pozytywnym.

Czyli jeżeli nie ma odpowiedzi od Sprzedawcy, a termin minął to reklamacja jest automatycznie uznana. Więc na czym polega problem.

Jeżeli nie macie Państwo zamiaru zająć się tą reklamacją to proszę o jasną odpowiedź, proszę napisać jednoznacznie, że ING nie obsługuje/nie uznaje chargeback mimo, że jest wystawcą kart Visa.

Z poważaniem

Beata"

 

Odpowiedz
0 Lajków
Beataor
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
29-11-2017
Wiadomość 1 z 3 (7 417 wyświetleń)

Re: Chargeback - mit czy "kit" w ING

Ciężko nam się odnieść do tego zgłoszenia przez forum. Tu możemy udzielić ogólnych informacji o których Kamila wspomniała wcześniej. Jeżeli wysłałaś wiadomość przez Moje ING odnośnie tej sytuacji to nasi specjaliści się do niej odniosą. Mam nadzieję, że Twoja sprawa zakończy się pozytywnie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (7 350 wyświetleń)

Re: Chargeback - mit czy "kit" w ING

Szczerze?, słabo...

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (7 298 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry,

Czy ma już Pani decyzję?

Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad

...

28-03-2024
Re: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Czyli tak samo potwierdzacie to co pisałem wcześniej, nic tylko piszecie o algorytmie który z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Jesteście jedynym bankiem w PL który umożliwia wysłanie przelewu bez

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy