20-11-2018 21:49 | Edytowano: 20-11-2018 21:52
21-11-2018 21:54
Proszę napisz do nas w tej sprawie przez czat po zalogowaniu do Mojego ING - sprawdzimy to. Ikonę czata znajdziesz w prawym, dolnym rogu na pierwszym ekranie po zalogowaniu.
25-11-2018 10:24
25-11-2018 10:28 | Edytowano: 25-11-2018 10:40
Ok, dziękujemy za informację To powinno rozwiązać Twój problem z płatnościami.
Widząc ten post ucieszyłem się, że nie jestem sam. Tzn, że kredyt na dom i że temat ciągnie się w nieskończoność. My złożyliśmy przez doradcę zewnętrznego wniosek 26.02, po drodze jakiś brak więc do a
... 18-04-2024Rozumiemy, że taka sytuacja może nie być komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrujemy indywidualne i może wymagać dodatkowej weryfikacji.
Dziękujemy za Twoje opinie dotyczące statusów wniosków. Prze
... 18-04-2024