11-10-2018 00:00
11-10-2018 20:19
Chciałbym Ci pomóc w tej sprawie natomiast nie wiem jak hotel będzie chciał rozliczyć Twoją rezerwację. Blokadę na karcie kredytowej możemy utrzymywać maksymalnie 8 dni kalendarzowych, a na karcie debetowej 11 dni kalendarzowych. Jeśli hotel wcześniej prześle nam informację o anulowaniu transakcji to jest szansa na odblokowanie tej kwoty szybciej. Jeśli hotel będzie chciał zrobić blokadę jeszcze raz, a braknie w tym czasie pieniędzy na karcie/ koncie to odrzucimy tę transakcję.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024