09-07-2018 21:32
Witam, mam pewien problem ,a mianowicie podczas dodawania karty do rat (juz przyznanych) ,odrzuca mi ją ,wszystko dobrze wpisuje juz 20raz ,miałem juz taką sytuację ,gdy chciałem w grze virtualnej zapłacic i wyskoczyło mi ,że mój bank nie obsługuje mojej karty z tym ,ktoś coś wie? do banku nie moge zadzwonic bo juz za pozno
10-07-2018 20:36
W internecie możesz zapłacić np. kartą kredytową, kartką debetową do konta, kartą wirtualną. Sprawdź ustawienia limitów transakcyjnych na swojej karcie dla płatności w internecie. Po zalogowaniu do Mojego ING wejdź w Moje finanse> Karta> Limity transakcyjne> Edytuj limity. Jeśli limit jest ustawiony na 0 zł lub jest zbyt niski to dlatego system odrzuca tę transakcję. Jeśli po zmianie dalej będziesz miał kłopoty z płatnością to możliwe, że odbiorca nie akceptuje danej karty lub jest inny problem. W tej sytuacji zadzwoń do nas 32 357 00 12. Sprawdzimy to.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024