19-02-2019 10:24
Dzień dobry,
zastanawiam się, czy jest możliwość "wyłączenia/zablokowania" opłat za kartę (opłaty naliczane jeśli nie wyda się określonej liczby pieniędzy kartą)? Aktualnie przebywam za granicą i przez kilka miesięcy nie będę miała możliwości ani potrzeby korzystania z tejże karty.
20-02-2019 10:29 | Edytowano: 20-02-2019 10:30
MiniMeanie niestety, nie mamy takiej możliwości. W takim przypadku proponujemy zamknięcie wcześniej karty w oddziale banku i zamówienia nowej, gdy będzie potrzebna. Karty wydajemy bezpłatnie. Czas oczekiwania na kartę to do 8 dni roboczych.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024