Odpowiedz

Opłata za kartę

Witam,

 

Otóz mój problem polega na tym, że została pobrana z mojego konta opłata za kartę, której fizycznie nie dostałem. Zamówiłem kartę do konta, lecz po 3 tygodniach nie przyszła do mnie, złożyłem reklamację, wyrobiono nową kartę, która również do mnie nie dotarła. W efekcie jestem dwa miesiące bez karty, dodatkow została pobrana ode mnie opłata. Nie wiem ile razy będe musiał jeszcze prosić o kartę, ale czy mogę się starać o zwrot opłaty za kartę, której defacto nie posiadam ?

 

Pozdrawiam,

Damian

ziutku
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
29-06-2016
Wiadomość 1 z 2 (2 116 wyświetleń)

Re.: Opłata za kartę

Na podstawie reklamacji możesz się zwrócić do nas z prośbą o zwrot opłaty za kartę, której nie otrzymałeś.

Proszę również o kontakt telefoniczny z nami - 32 357 00 12, w celu sprawdzenia kiedy dokładnie ta karta została do Ciebie wysłana.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 088 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

26.04.23 - JEST DECYZJA!
Po dokładnie 49 dniach od złożenia wniosku udało się doczekać. Zostało jeszcze podpisanie umowy.
Trzymam kciuki za resztę

26-04-2024
Re: Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Trzymam za Was kciuki.

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy