Odpowiedz

Nowa karta - odbiór osobisty

Witam. 
Czy jeśli zamówię nową kartę do rachunku, to czy muszę ją odebrać osobiście czy ktoś inny może odebrać przesyłkę jeśli mnie nie będzie wtedy w domu?

Odpowiedz
0 Lajków
mike00
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
16-12-2016
Wiadomość 1 z 2 (5 877 wyświetleń)

Re.: Nowa karta - odbiór osobisty

Zamówioną kartę płatniczą wysyłamy do Ciebie zwykłym listem na adres korespondencyjny, który widnieje w naszym systemie. Wysłanie karty tym sposobem nie wymaga weryfikacji tożsamości podczas otrzymania przesyłki. Kartę wysyłamy nieaktywną. Kod PIN nadajesz sam przez infolinię naszego banku pod numerem 32 357 00 02 (widnieje on w instrukcji dołączonej do karty) lub w swojej bankowości internetowej Moje ING.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 842 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy