21-08-2018 10:52
Właśnie wymieniono mi kartę kredytową na nową - i nie jest zbliżeniowa. Czy to znaczy że KK są wydawane w wersji zbliżeniowej tylko na życzenie?
22-08-2018 11:05
Jeśli Twoja karta utraciła ważność, automatycznie wyślemy do Ciebie kartę odnowioną - taką z jakiej korzystałeś do tej pory. Napisz do nas przez czat, po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń - (32) 357 00 69. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie i wyślemy do Ciebie nową kartę Zbliżeniową.
23-08-2018 21:48
1. Tak, karta utraciła ważnść
2. Wysłaliście nową
3. Wcześniej w wątku sugerowaliście że nowe będą już zbliżeniowe
4. Moja nowa karta jednak nie jest zbliżeniowa
Stąd moje pytanie "czy nie dostanie się karty zbliżeniowej dopóki się o to nie poprosi?"
Dalej zostaje bez odpowiedzi.
24-08-2018 22:21 | Edytowano: 24-08-2018 22:23
Obecnie nowe karty kredytowe(prywatne) mają funkcję zbliżeniową.
W przypadku Złotej karty kredytowej - dla umów, które były podpisane od 20.08.18 r. - wysyłamy karty z taką funkcją.
Jeżeli masz Złotą kartę kredytową Visa i w tym miesiącu otrzymałeś odnowioną - będzie ona jeszcze bez tej funkcji.
W tej sytuacji proszę, skontaktuj się z nami 32 357 00 12. Przyjmiemy dyspozycję wymiany karty na zbliżeniową.
Jeżeli źle Cię zrozumiałam i masz na myśli kartę kredytową Mastercard lub Visa - również skontaktuj się z nami telefonicznie.
Sprawdzimy to.
25-08-2018 02:24
Tak też zrobię, ale dopiero po wakacjach bo teraz karta jest mi potrzebna (wcześniej wyczytałem że w momencie prośby o wymianę stara zostanie zablokowana). I TAK, to złota Visa, czyli wszystko już jasne.
22-04-2019 12:33 | Edytowano: 22-04-2019 12:41
A czy planujecie wprowadzić funkcję płatności zbliżeniowych do kart kredytowych dla przedsiębiorców ?
Jeżeli tak, to jest jakiś kalendarz ich wprowadzenia?
Ewentualnie czy jest plan wprowadzenia możliwości korzystania z kart kredytowych dla przedsiębiorców przez GPay?
23-04-2019 17:23 | Edytowano: 23-04-2019 17:27
__arti Wydajemy karty kredytowe dla przedsiębiorców od sierpnia 2018 r. Dotyczy to nowych i odnowionych kart.
Jeśli masz kartę bez tej funkcji, to zadzwoń na całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 12.
Zareklamujemy Twoją kartę. Do 8 dni roboczych otrzymasz nową, zbliżeniową kartę.
Do do Google Pay - analizujemy ten temat. Dzisiaj nie możemy potwierdzić konkretnej daty.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024