27-02-2019 14:37
27-02-2019 15:27
27-02-2019 15:57 | Edytowano: 27-02-2019 16:02
27-02-2019 17:31
HMPrince, Mortisto, po naszych testach zauważyliśmy problemy z kartą Mastercard w telefonie po aktualizacji Androida 9 w grudniu 2018 r. Jeżeli pobraliście aktualizację w tym roku, to proszę spróbujcie jeszcze usunąć urządzenie z zaufanych w Moim ING przez przeglądarkę w Dane i ustawienia/Aplikacja mobilna. Następnie w ustawieniach telefonu wybierzcie menadżera aplikacji. Znajdziecie aplikację Moje ING i wejdziecie w ustawienia pamięci. Wybierzecie Wyczyść dane. Następnie na nowo uruchomicie aplikację i ją aktywujecie. Po zalogowaniu do aplikacji w Karty i płatności telefonem wybierzecie Mastercard w telefonie i aktywujecie kartę. Następnie w opcji Możesz także w Moje ING zobaczcie czy macie opcję aktywacji płatności. Jeżeli tak, to aktywujcie.
27-02-2019 22:04
28-02-2019 20:49
28-02-2019 22:46
@Mortisto spróbuj postąpić analogicznie jak napisaliśmy w przypadku Mastercarda. Daj nam znać czy to rozwiązanie pomogło.
@HMPrince jeśli możesz zrób reset. Prosimy wróć z informacją jaki będzie rezultat.
01-03-2019 08:39
01-03-2019 12:41
01-03-2019 14:24 | Edytowano: 01-03-2019 14:26
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024