10-12-2018 12:11
Witam.
Moja karta wirtualna została obciążona kwotą 19,99 zł za usługę TIDAL, mimo że karta nie była zasilona żadną kwotą - było na niej 0 zł. Saldo na karcie po obciążeniu było na minusie. Sądziłem, że jeśli na karcie nie ma środków, to nie zostanie ona obciążona. Przynajmniej tak to działa w przypadku innych usług - nie pobierają środków jeśli na karcie ich nie ma, bądź są w niewystarczającej wysokości. Czy TIDAL ma jakieś specjalne przywileje? Zapomniałem anulować subskrypcję TIDAL, ale nie spodziewałem się że zabiorą mi środki, których nie mam. W jaki sposób mogę odzyskać pieniądze?
Zadałem takie samo pytanie do obsługi ING poprzez swoje konto bankowe, ale od ponad tygodnia nikt nie raczył odpisać...
11-12-2018 13:42
Chciałabym Ci pomóc, ale tutaj nie mogę sprawdzić szczegółów tej płatności
Rozumiem, że wysłałeś do nas wiadomość przez Moje ING - zakładka Wiadomości.
Staramy się odpowiadać na nie tak szybko, jak to możliwe - według kolejności zgłoszeń.
Proszę, oczekuj na odpowiedź w tej sprawie.
Możesz również skontaktować się z nami:
15-12-2018 13:49
Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024