29-11-2017 19:20
Dobry wieczór.
Mam dziwny problem sklep google play odrzuca mi kartę wirtualna, podświetla mi numer karty i wyrzuca monit że jest nieprawidłowa. Ktoś miał jeszcze ten problem?
30-11-2017 20:23
Zadzwoń do nas 32 357 00 12. Sprawdzimy status Twojej karty oraz ewentualne powody odrzucenia transakcji.
05-12-2017 17:34
Obszedłem ten błąd obciązajac w google play rachunek telefoniczny. Aczkolwiek proponowanie rozwiązania pod tytułem: "zadzwoń to sprawdzimy", nie jest zbyt pomocne Lepsze by było: Dołączyć ewentualną instrukcję integracji karty z usługą i dodanie że jeśli ona nie pomoże - to zapraszamy do kontaktu pod telefonem
Pozdrawiam.
05-12-2017 17:58
Dzięki za Twoje uwagi. Przez społeczność, w miarę możliwości, staramy się podawać wskazówki i instrukcje, które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu. Nie zawsze możemy to zrobić do każdego problemu, dlatego prosimy kontakt z naszą infolinią.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024