05-12-2015 21:40
Dlaczego nie ma możliwości udostępnienia karty żony w moim widoku po logowaniu? Mimo udostępnienia pełnomocnictwa do rachunku nie ma możliwości doładowania karty bezpośrednio z mojego loginu. Zróbcie poprawkę, bo człowiek się męczy przy doładowaniach.
07-12-2015 12:24
Ernest napisali:
Dlaczego nie ma możliwości udostępnienia karty żony w moim widoku po logowaniu? Mimo udostępnienia pełnomocnictwa do rachunku nie ma możliwości doładowania karty bezpośrednio z mojego loginu. Zróbcie poprawkę, bo człowiek się męczy przy doładowaniach.
Karta ta jest osobnym produktem, do którego nie da się ustalić pełnomocnictwa. Będzie ona zatem widoczna tylko w bankowości małżonki.
09-01-2016 08:58
Więc w tym przypadku pozostaje doładowywać na podsatwie rachunku. Dziękuję. Wykorzystam kartę do końca jej trwania i wyrzucę, bo jak dla mnie zbędny produkt bez istotnych funkcjonalności.
Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za
... 23-04-2024Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d
... 22-04-2024