Odpowiedz

Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Czasowo zablokowałem kartę via ingonline. W serwisie nie widzę opcji do odblokowania - jak to teraz odkręcić?

Odpowiedz
0 Lajków
tekska
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
28-12-2016
Wiadomość 1 z 10 (44 771 wyświetleń)

Re.: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Czasowo zablokowaną kartę możesz odblokować telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub po zalogowaniu do bankowości internetowej, wybierając zakładkę Moje finanse, następnie wybierasz kartę, którą chcesz odblokować i po prawej stronie znajdziesz opcję odblokowania karty.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
108
33
25-03-2016
Wiadomość 2 z 10 (44 705 wyświetleń)

Re.: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Witam. Mam pytanie. Po jakim czasie mozna odblokować , zablokowana czesowo karte? Jak wchodzę w karty to nie ma takiej opcji odblokowania. W "moich finansach" także. Jest informacja ze karta jest czasowo zablokowana ,ale nie potrafie jej odblokowac poniewaz nie mam takiej opcji. Moze jest jakis czas po ktorym mozna tą operacje wykonać. Bardzo proszę o podpowiedź.
Odpowiedz
0 Lajków
Mokaka12
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
24-04-2017
Wiadomość 3 z 10 (43 499 wyświetleń)

Re.: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Nie określamy minimalnego czasu, po którym można odblokować kartę. Określiliśmy tylko termin, po którym karta automatycznie zmienia status na "zastrzeżona". Jest to 30 dni.

Kartę możesz odblokować:

  • przez bankowość internetową: Moje finanse-karta-Odblokuj kartę,
  • telefonicznie: 32 357 00 12.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
447
134
04-09-2015
Wiadomość 4 z 10 (43 435 wyświetleń)

Re.: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Witam, również nie mogę odnaleźć opcji odblokowania karty czasowo zablokowanej w bankowości internetowej, nawet we wskazanej wcześniej zakładce. Czy mogłabym prosić o jakąś dodatkową wskazówkę?

 

Odpowiedz
0 Lajków
malbug
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
12-07-2017
Wiadomość 5 z 10 (40 482 wyświetleń)

Re.: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Prosimy napisz nam, ile minęło czasu od zablokowania jej czasowo?





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
598
145
04-09-2015
Wiadomość 6 z 10 (40 403 wyświetleń)

Re.: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

A po jakim czasie jest dostępna opcja odblokowania karty z poziomu bankowości internetowej?

Odpowiedz
0 Lajków
pawel06
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
10-01-2018
Wiadomość 7 z 10 (31 579 wyświetleń)

Re: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Kartę debetową możesz odblokować zaraz po jej czasowym zablokowaniu przez Moje ING lub telefonicznie: 32 357 00 12.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
447
134
04-09-2015
Wiadomość 8 z 10 (31 470 wyświetleń)

Re: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

[ Edytowane ]

Czy jako pełnomocnik ogólny mogę odblokować czasowo zablokowaną kartę przez bankowość internetową? Zablokowałem ją kilka dni temu i teraz nie mogę jej odblokować (brak opcji w Moje finanse - karty i płatności).

Odpowiedz
0 Lajków
InspektorAlbert
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
26-08-2018
Wiadomość 9 z 10 (9 291 wyświetleń)

Re: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Kartę odblokuje osoba, na którą została ona wydana.
Jako pełnomocnik możesz ją zablokować/zastrzec, ale nie może jej odblokować Emotikon: Szczęśliwy
Proszę, przekaż tej osobie, że może odblokować kartę:

  • po zalogowaniu do swojej, imiennej usługi internetowej. W szczegółach karty będzie widoczna opcja: Odblokuj, 
  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 12. Infolinia jest czynna 24/7.

Pamiętaj, że jeżeli karta nie zostanie odblokowana do 30 dni - zastrzeżemy ją. 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Moderator
Moderator icon
203
41
29-01-2018
Wiadomość 10 z 10 (9 210 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy