Odpowiedz

Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Czasowo zablokowałem kartę via ingonline. W serwisie nie widzę opcji do odblokowania - jak to teraz odkręcić?

tekska
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
28-12-2016
Wiadomość 1 z 16 (158 851 wyświetleń)

Re.: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Czasowo zablokowaną kartę możesz odblokować telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub po zalogowaniu do bankowości internetowej, wybierając zakładkę Moje finanse, następnie wybierasz kartę, którą chcesz odblokować i po prawej stronie znajdziesz opcję odblokowania karty.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 16 (158 785 wyświetleń)

Re.: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Witam. Mam pytanie. Po jakim czasie mozna odblokować , zablokowana czesowo karte? Jak wchodzę w karty to nie ma takiej opcji odblokowania. W "moich finansach" także. Jest informacja ze karta jest czasowo zablokowana ,ale nie potrafie jej odblokowac poniewaz nie mam takiej opcji. Moze jest jakis czas po ktorym mozna tą operacje wykonać. Bardzo proszę o podpowiedź.
Odpowiedz
0 Lajków
Mokaka12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-04-2017
Wiadomość 3 z 16 (157 579 wyświetleń)

Re.: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Nie określamy minimalnego czasu, po którym można odblokować kartę. Określiliśmy tylko termin, po którym karta automatycznie zmienia status na "zastrzeżona". Jest to 30 dni.

Kartę możesz odblokować:

  • przez bankowość internetową: Moje finanse-karta-Odblokuj kartę,
  • telefonicznie: 32 357 00 12.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 4 z 16 (157 515 wyświetleń)

Re.: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Witam, również nie mogę odnaleźć opcji odblokowania karty czasowo zablokowanej w bankowości internetowej, nawet we wskazanej wcześniej zakładce. Czy mogłabym prosić o jakąś dodatkową wskazówkę?

 

malbug
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
12-07-2017
Wiadomość 5 z 16 (154 562 wyświetleń)

Re.: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Prosimy napisz nam, ile minęło czasu od zablokowania jej czasowo?





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 6 z 16 (154 483 wyświetleń)

Re.: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

A po jakim czasie jest dostępna opcja odblokowania karty z poziomu bankowości internetowej?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 16 (145 659 wyświetleń)

Re: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Kartę debetową możesz odblokować zaraz po jej czasowym zablokowaniu przez Moje ING lub telefonicznie: 32 357 00 12.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 8 z 16 (145 550 wyświetleń)

Re: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

[ Edytowane ]

Czy jako pełnomocnik ogólny mogę odblokować czasowo zablokowaną kartę przez bankowość internetową? Zablokowałem ją kilka dni temu i teraz nie mogę jej odblokować (brak opcji w Moje finanse - karty i płatności).

Odpowiedz
0 Lajków
InspektorAlbert
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
26-08-2018
Wiadomość 9 z 16 (123 371 wyświetleń)

Re: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Kartę odblokuje osoba, na którą została ona wydana.
Jako pełnomocnik możesz ją zablokować/zastrzec, ale nie może jej odblokować Emotikon: Szczęśliwy
Proszę, przekaż tej osobie, że może odblokować kartę:

  • po zalogowaniu do swojej, imiennej usługi internetowej. W szczegółach karty będzie widoczna opcja: Odblokuj, 
  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 12. Infolinia jest czynna 24/7.

Pamiętaj, że jeżeli karta nie zostanie odblokowana do 30 dni - zastrzeżemy ją. 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 10 z 16 (123 290 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy