28-12-2016 16:06
Czasowo zablokowałem kartę via ingonline. W serwisie nie widzę opcji do odblokowania - jak to teraz odkręcić?
29-12-2016 16:17
Czasowo zablokowaną kartę możesz odblokować telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub po zalogowaniu do bankowości internetowej, wybierając zakładkę Moje finanse, następnie wybierasz kartę, którą chcesz odblokować i po prawej stronie znajdziesz opcję odblokowania karty.
24-04-2017 02:05
25-04-2017 07:15
Nie określamy minimalnego czasu, po którym można odblokować kartę. Określiliśmy tylko termin, po którym karta automatycznie zmienia status na "zastrzeżona". Jest to 30 dni.
Kartę możesz odblokować:
12-07-2017 15:46
Witam, również nie mogę odnaleźć opcji odblokowania karty czasowo zablokowanej w bankowości internetowej, nawet we wskazanej wcześniej zakładce. Czy mogłabym prosić o jakąś dodatkową wskazówkę?
13-07-2017 16:11
Prosimy napisz nam, ile minęło czasu od zablokowania jej czasowo?
10-01-2018 20:14
A po jakim czasie jest dostępna opcja odblokowania karty z poziomu bankowości internetowej?
11-01-2018 20:26
Kartę debetową możesz odblokować zaraz po jej czasowym zablokowaniu przez Moje ING lub telefonicznie: 32 357 00 12.
06-01-2019 22:15 – ostatnio edytowany 07-01-2019 08:07 przez PatrycjaT
Czy jako pełnomocnik ogólny mogę odblokować czasowo zablokowaną kartę przez bankowość internetową? Zablokowałem ją kilka dni temu i teraz nie mogę jej odblokować (brak opcji w Moje finanse - karty i płatności).
07-01-2019 07:21
Kartę odblokuje osoba, na którą została ona wydana.
Jako pełnomocnik możesz ją zablokować/zastrzec, ale nie może jej odblokować
Proszę, przekaż tej osobie, że może odblokować kartę:
Pamiętaj, że jeżeli karta nie zostanie odblokowana do 30 dni - zastrzeżemy ją.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024