28-10-2018 11:34
chciałam serdecznie podziekowac za utrudnienie zycia za granica z nowa karta do konta walutowego... była karta Maestro i w kazdym sklepie byla mozliwosc platnosci nie bylo problemu. Teraz z karta Mastercard nie moge karta placic prawie nigdzie.. musze pamietac by wybierac gotowke.. oczywiscie z prowizja za kazdym razem. Nawet jest problem by zaplacic za bilet transportu publicznego. Dziekuje serdecznie. Pozdrawiam
29-10-2018 14:55
monka278 Zdecydowaliśmy się na zmianę karty do konta walutowego, ponieważ karta Mastercard daje dodatkowe możliwości. Nowa karta ma funkcję zbliżeniową i możesz do niej ustawić limity transakcyjne od razu w euro.
Kłopot, o którym piszesz nie zależy od nas a od terminali płatniczych. Karta nie jest akceptowana, ponieważ ich oprogramowanie nie jest regularnie aktualizowane. Zgłosiliśmy już sprawę organizacji Mastercard.
Przepraszam Cię za te utrudnienia.
Od wypłat zagranicznych kartą Mastercard pobieramy prowizję w wysokości 3% kwoty transakcji.
04-12-2018 17:04
Też mam ten sam problem. W większości sklepów za granicą nie mogę płacić Mastercard , więc ja nie widzę żadnych tych "dodatkowych możliwości". Mam też kartę Visa podłączoną do kota walutowego i nią też nie można płacić, bo za granica mało kto Visa obsługuje. Więc bardzo dziękuje za takie udogodnienia.
07-12-2018 22:16
Serdecznie dziękuję za skuteczne utrudnienie życia superancką kartą mastercard. Z Maestro przez ostatnie kilka lat nie było żadnego problemu a to badziewie nie działa i tylko wstyd przynosi przy próbie płatności np w jan linders w Holandii i wielu innych punktach. Gotówkę wypłacałem za granicą i dawałem wam zarobić, dopóki mastrcard nie = się maestro, nie wypłacę ani euraczka z ATMa
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024