Odpowiedz

Google Pay

Witam,

Zgodnie z informacją otrzymaną z banku ściągnąłem aplikację i próbowałem dodać kartę, Niestety otrzymałem komunikat, że mój bank nie współpracuje z aplikacją. Gdzie jest błąd?

Odpowiedz
0 Lajków
tomekw1965
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
07-01-2016
Wiadomość 1 z 6 (7 940 wyświetleń)

Re: Google Pay

Warunki niezbędne do aktywowania usługi:
- konto z lwem w złotych oraz aktywna i ważna karta debetowa Visa zbliżeniowa wydana dla klienta indywidualnego. 
- numer telefonu do autoryzacji dyspozycji oraz wyrażenie zgody na przekazywanie danych transakcyjnych do Google
- pełnoletność klienta
- aplikacja Google Pay pobrana ze sklepu Play na telefon z niezmodyfikowanym systemem operacyjnym Android w wersji 4.4 (KitKat) lub wyższej oraz funkcji NFC. Jeśli robisz zakupy w internecie, NFC nie jest wymagane. 


Aby móc korzystać z Google Pay, musisz mieć komórkę z blokadą ekranu telefonu. Google weryfikuje, czy na telefonie jest takie zabezpieczenie zanim umożliwi dodanie karty płatniczej do portfela.

 

Jeżeli wszystkie te warunki są spełnione i nadal pojawia się kłopot, prosimy prześlij nam zrzut ekranu z komunikatem o odrzuceniu karty przez Moje ING (Wiadomości -> Nowa wiadomość).
 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (7 907 wyświetleń)

Re: Google Pay

Niestety nie udało się dodać karty, Mamy wspólne konto z żoną i weryfikacja karty żony na jej telefonie nie przebiegła pomyślnie. Nie wiem co można jeszcze zrobić aby było ok.

Odpowiedz
0 Lajków
tomekw1965
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
07-01-2016
Wiadomość 3 z 6 (7 856 wyświetleń)

Re: Google Pay

@tomekw1965 Prosimy, aby Twoja żona zgłosiła nam to przez Moje ING (Wiadomości -> Nowa wiadomość). Warto do zgłoszenia dodać zrzut ekranu z komunikatem, który się pokazuje. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (7 854 wyświetleń)

Problem z Google Pay

Witam, otóż mam dziwny problem obecnie posiadam Sony Xperia XA2 z odblokowanym bootloaderem i wgranym LineageOS 16 +Magisk i odpowiedni moduł przy przeszedł SafetyNet lecz gdy próbuję zapłacić zbliżeniowo GooglePay wyskakuje mi błąd przy przyłożeniu do terminala o treści "tylko jedna karta) dodam że Visa zbliżeniowa i Mastercard są nieaktywne w "Moje Ing" i niestety nie wiem co dalej mam z tym fantem zrobić.

 

Proszę o szybką pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
Stanislaw1988
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
0
15-12-2016
Wiadomość 5 z 6 (6 100 wyświetleń)

Re: Problem z Google Pay

Z uwagi na wgrane przez Ciebie oprogramowanie nasze płatności nie będą działały (wymagamy, aby system nie był rootowany).

Natomiast, jeśli chodzi o Google Pay, proszę skontaktuj się z suportem Google (bezpośrednio w menu aplikacji Google Pay przez sekcję Pomoc). Będą mogli Ci pomóc.
 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (6 043 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy