27-08-2019 19:46
28-08-2019 19:40
Pieniądze będziesz miał na koncie karty kredytowej w postaci limitu kredytowego. Do 3 dni roboczych od uruchomienia limitu kredytowego (nie jest to data aktywacji karty) powinieneś spłacić kartę kredytową z innego banku. Jeżeli nie będziesz mógł spłacić karty do 3 dni, to napisz do nas wiadomość w Moim ING. W ten sam sposób możesz nam zgłosić zamknięcie swojej karty kredytowej. Będziemy też sprawdzać informacje w Biurze Informacji Kredytowej. Możemy Cię dodatkowo poprosić o dokumenty, które potwierdzą zamknięcie karty kredytowej.
Dodam, że za przelew w Moim ING z konta karty kredytowej pobieramy 2% przelewanej kwoty, min. 5 zł.
28-08-2019 21:13
Dziękuję! Niestety mimo limitu w koncie karty, przelew mogłem wykonać dopiero po jej aktywacji, wcześniej dostawałem komunikat „karta zablokowana”. Być może tak nie powinno być, ale w takim warto zwrócić na to uwagę i naprawić w systemie bankowości, bo z tego wynika, że nie zdążyłem w ciągu 3 dni roboczych. W każdym razie zgłoszę to w moim ing, dziękuję za pomoc!
28-08-2019 21:57
Jest to prawidłowe działanie karty. Przelew z konta karty kredytowej możesz zrobić jak już masz kartę aktywną. Przepraszam, bo nie dodałam tego w mojej wcześniejszej odpowiedzi.
28-08-2019 23:24
Teraz wszystko jest już jasne. Wielkie dzięki za pomoc!
Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024