29-11-2015 12:03
Witam. Zamówiłem kartę debetową z własnym wizerunkiem, lecz nie widnieje ona w systemie i jest brak możłiwości jej tam dodania / aktywowania. Co w taki przypadku mogę zrobić?
29-11-2015 12:28
Nowa karta płatnicza będzie widoczna w Moje ING dopiero po jej wygenerowaniu. Aktualnie będziesz mógł aktywować kartę za pośrednictwem ING BankOnLine lub telefonicznie.
Pracujemy nad udostępnieniem kolejnych funkcji w Moje ING.
29-11-2015 12:43
29-11-2015 12:48
Prosimy w tej sprawie o kontakt z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 12.
Gratuluję i bardzo dziękuje za informację
28-03-2024Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p
... 28-03-2024