Odpowiedz

Brak możliwości zmiany wizerunku karty

Witam.

Chciałbym zmienić wizerunek swojej karty, jednak w ustawieniach "VISA zbliżeniowa do KONTO Direct" nie ma tej funkcji, a pamiętam, że jeszcze do niedawna była tam ona dostępna.

Czy ta funkcja została przeniesiona w inne miejsce, czy jest ona chwilowo niedostępna?

Pozdrawiam.

GregSow1406
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
18-06-2018
Wiadomość 1 z 3 (10 346 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zmiany wizerunku karty

Wizerunek swojej karty, możesz zmienić po zalogowaniu do Mojego ING wybierając kolejno:

-Moje finanse,

-karty i płatności telefonem,

-kartę dla której chcesz zmienić wizerunek,

-zmień wizerunek karty.

Jeśli w tym miejscu nie widzisz danej opcji może to oznaczać, że Twoja karta traci ważność. W tej sytuacji wizerunek będziesz mógł zmienić dopiero jak aktywujesz nową kartę. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (10 314 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zmiany wizerunku karty

Dziękuję za odpowiedź.

Obecna karta traci ważność z końcem lipca, więc ten wariant jest jak najbardziej prawdopodobny.

Odpowiedz
0 Lajków
GregSow1406
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
18-06-2018
Wiadomość 3 z 3 (10 282 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy