03-01-2019 16:22
Wczoraj niechcący zablokowałem w aplikacji Moje ING kartę mojej żony. Jak mogę ją odblokować? Ani w aplikacji, ani w bankowości internetowej nie ma opcji odblokowania.
04-01-2019 17:19
Kartę może odblokować jedynie jej właściciel. W tej sytuacji żona może zrobić to po zalogowaniu do swojej bankowości internetowej lub dzwoniąc na naszą, całodobową infolinię - (32) 357 00 12.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024