05-06-2019 22:32
Dzień dobry! Mam pytanie odnośnie rozliczenia płatności kartą podpiętą do konta walutowego.
Zapłaciłem przez internet kartą, która jest podpięta zarówno do konta w PLN jak i w EUR. Niestety nie zauważyłem, że nie mam środków na koncie walutowym. Obecnie środki na karcie zostały zablokowane i domyślam się, że zostaną rozliczone za kilka dni. Czy jeśli zasilę teraz konto walutowe to w rozliczeniu środki zostaną pobrane z konta w EUR czy w PLN, według stanu z momentu blokady?
06-06-2019 22:22
Jeżeli płacisz kartą w innej walucie, ważne abyś na koncie walutowym zapewnił odpowiednią ilość pieniędzy. W sytuacji, gdy zabraknie środków, transakcje zrealizujemy z konta w PLN. Rozliczymy ją również na koncie w PLN, nawet jeżeli na rachunek w EUR wpłynie przelew.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024