Odpowiedz
Highlighted

Bankomat i 3 razy zły pin

Witam, dzisiaj spotkała mnie przykra sytuacja, pomyliłem swoje karty i wpisywałem nie ten pin co trzeba.

Po 3 próbie wpisania wyskoczył błąd realizacji i oddano mi karte.

Nie można z bankomatu wypłacić pieniędzy, co robić ? Na ile karta została zablokowana ? 

 

Odpowiedz
0 Lajków
fireowner
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
30-11-2016
Wiadomość 1 z 2 (18 144 wyświetleń)

Re.: Bankomat i 3 razy zły pin

Kartę możesz odblokować na naszej infolinii kart pod numerem 32 357 00 12. Lub po zalogowaniu się do bankowości, ale jeszcze do tej poprzedniej wersji systemu ING BankOnLine opcja Karty.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
IwonaP
Moderator
Moderator icon
133
40
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (18 110 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy