10-09-2018 18:37
Witam,
Zapisałem się się do powyższej promocji u Państwa.
Teraz nie wiem, kiedy otrzymałem kartę... a chciałbym dopełnić warunków promocji.
Na kopercie nic nie ma.
Druga sprawa. Jeśli nie minęło 30 dni... to czy można prosić o jakiś wniosek o przedłużenie tego magicznego terminu?
Pozdrawiam
11-09-2018 19:58
Jeśli masz na myśli promocję "Zyskaj 300 zł z kartą kredytową" aby otrzymać nagrodę, wystarczy, że złożyłeś wniosek o kartę kredytową do 30.06.2018 r., użyłeś kodu i wykonałeś co najmniej 5 transakcji w ciągu 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy. Nagrodę wypłacimy do 10.10.2018 r. W momencie wypłaty nagrody, musisz być posiadaczem tej karty kredytowej.
12-09-2018 17:22
Tak, mam na myśli tą promocję... ale nie wiem, kiedy podpisałem umowę. Jak to sprawdzić?
12-09-2018 18:19 | Edytowano: 12-09-2018 18:21
Rozumiem, że wniosek złożyłeś przez usługę Moje ING i tam zawarłeś umowę.
W zakładce Usługi i narzędzia/Moje dokumenty znajdziesz umowę kredytową a w niej - datę.
Możesz też skontaktować się z nami:
Specjalista sprawdzi to dla Ciebie
24-09-2018 18:46
25-09-2018 17:14
Możesz zgłosić reklamację - przez Moje ING na czacie lub przez Wiadomości, telefonicznie 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 19:00) lub w oddziale. Na podstawie reklamacji odniesiemy się do Twojej prośby.
13-11-2018 18:57
Ok, skontaktowałem się z Państwem.
Moje pytanie jest następujace: czemu wiadomości wysłane przez portal "Kontakt" (użyłem apki MojeING) trafiają.... na moje konto?
14-11-2018 17:34
@JanKowalskiWar w jaki sposób wysłałeś wiadomość?
W aplikacji Moje ING masz możliwość wysłania wiadomości z zakładki Wiadomości - jest to na Twoim profilu użytkownika.
Na stronie banku jest zakładka kontakt - ale wysyłasz wtedy wiadomość email. Nie jest to wiadomość z bankowości internetowej.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024