Odpowiedz

300 zł za kartę - pytania

Witam,

 

Zapisałem się się do powyższej promocji u Państwa.

Teraz nie wiem, kiedy otrzymałem kartę... a chciałbym dopełnić warunków promocji.

Na kopercie nic nie ma.

 

Druga sprawa. Jeśli nie minęło 30 dni... to czy można prosić o jakiś wniosek o przedłużenie tego magicznego terminu?

 

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
JanKowalskiWar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
05-06-2018
Wiadomość 1 z 8 (7 607 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

Jeśli masz na myśli promocję "Zyskaj 300 zł z kartą kredytową" aby otrzymać nagrodę, wystarczy, że złożyłeś wniosek o kartę kredytową do 30.06.2018 r., użyłeś kodu i wykonałeś co najmniej 5 transakcji w ciągu 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy. Nagrodę wypłacimy do 10.10.2018 r. W momencie wypłaty nagrody, musisz być posiadaczem tej karty kredytowej. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 8 (7 534 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

Tak, mam na myśli tą promocję... ale nie wiem, kiedy podpisałem umowę. Jak to sprawdzić?

Odpowiedz
0 Lajków
JanKowalskiWar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
05-06-2018
Wiadomość 3 z 8 (7 481 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

[ Edytowane ]

Rozumiem, że wniosek złożyłeś przez usługę Moje ING i tam zawarłeś umowę.
W zakładce Usługi i narzędzia/Moje dokumenty znajdziesz umowę kredytową a w niej - datę.
Możesz też skontaktować się z nami:

  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Infolinia jest czynna całą dobę,
  • po zalogowaniu do usługi Moje ING przez przeglądarkę internetową - na dole strony opcja: Czat. Jest on dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-24:00, w soboty w godzinach 8:00-22:00.

Specjalista sprawdzi to dla Ciebie Emotikon: Szczęśliwy

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 4 z 8 (7 464 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

No dobra a jak przegapiłem to czy jest szansa, że zlitowalibyscie się nad takim przypadkiem?
Odpowiedz
0 Lajków
JanKowalskiWar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
05-06-2018
Wiadomość 5 z 8 (6 986 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

Możesz zgłosić reklamację - przez Moje ING na czacie lub przez Wiadomości, telefonicznie 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 19:00) lub w oddziale. Na podstawie reklamacji odniesiemy się do Twojej prośby.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 6 z 8 (6 906 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

Ok, skontaktowałem się z Państwem.

 

Moje pytanie jest następujace: czemu wiadomości wysłane przez portal "Kontakt" (użyłem apki MojeING) trafiają.... na moje konto?

Odpowiedz
0 Lajków
JanKowalskiWar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
05-06-2018
Wiadomość 7 z 8 (5 991 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

@JanKowalskiWar w jaki sposób wysłałeś wiadomość? 
W aplikacji Moje ING masz możliwość wysłania wiadomości z zakładki Wiadomości - jest to na Twoim profilu użytkownika.
Na stronie banku jest zakładka kontakt - ale wysyłasz wtedy wiadomość email. Nie jest to wiadomość z bankowości internetowej.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 8 (5 865 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy